Wednesday, January 26, 2011

FIRST DAY

  HAI KORANG...
mcm dah kenal rapat giler je kan greet korang semua camtu...today is the first day imiluvida blog beroperasi...sebagai blog bebas...not a blogshop anymore ye...sebab nye...i am too busy with my study...stop dulu business...

nama aku fatin/huda/nurul/ain...semua nama tu ada sejarah nye...blog ni aku kongsi dengan my lovely boyfie...yang tengah sibuk ikut rombongan mengukur bangunan sekarang kat taiping..nape die ukur nt2 la aku story ye...kiteorg ni tak dapat jumpe...ye la dok jejauh...aku dok ampang die dok cheras....aaiip...senyap..jgn ckap hape2 ok.jauh la tu ye..
aku tak dok ampang permenantly...aku currently stay at pahang n every weekend i akan berulang alik ke ampang bukan sebb boyfie yer....sorry sket....tak la durau2 je...jgn mrh ye abg buchuk masham...

 i'm currently a part-time student at UPM...im majoring in english literature..dalam blog ini i hope i will be able to express my thought,my opinion n so on la...
blog ni akan ada a lil bit of diff because..ia nya di tulis oleh dua org ye...me n my boyfie...no edit2...btw my boyfie name is kimi....ganteng yang amat ye....thats all, i hope u guys will love to stay connected with us...n lagi satu sebb i amik keputusan to create this blog sebb...i very2 banyak the cakap...tapi tak ada poon org nak teman bercakap ngan aku...so korang la akan jadi mangsa...wa ka ka ka(gelak evil die situ ye)..get ready to hear a lot more from me...nt i will ask kimi san to write his part of article plak ye...for this time around=)

No comments: